Нові Škoda Kodiaq та Superb пройшли суворі випробування
Чеський автовиробник провів випробування обох моделей напередодні їхньої майбутньої світової прем'єри. За два роки вони подолали понад мільйон кілометрів. Під час тест-драйвів автомобілі піддавалися впливу температур до -30°C на північ від Полярного кола, а також майже 50°C в пустелі Арізони. Крім того, вони буксирували причепи на високогірній дорозі Гросглокнер і тестувала різні варіанти зарядки для версій з плагін-гібридними силовими установками. Завдяки численним додатковим випробуванням на витривалість і оцінку матеріалів на випробувальних стендах і в лабораторії, Škoda імітує 40 років реальної експлуатації автомобіля перед запуском моделі.
Якщо перші віртуальні випробування нової моделі починаються приблизно за чотири роки до її дебюту, то реальні випробування починаються приблизно за два роки. Під час цих випробувань ретельно перевіряється загальна якість і довговічність автомобіля - від шасі та кузова до силового агрегату та електричних систем, що гарантує продуктивність навіть у найсуворіших умовах. Крім того, багато окремих компонентів і цілих вузлів, таких як нова система DCC Pro і нові світлодіодні матричні фари TOP LED, тестуються на спеціальних випробувальних стендах і в лабораторії.
Протистояння екстремальним умовам: від арктичного холоду до спеки пустелі
Напередодні світових прем'єр нові покоління Superb та Kodiaq пройшли випробування за найсуворіших погодних умов. Автомобілі піддавалися впливу температур до -30°C на північ від Полярного кола, а також випробуванням у спекотній Іспанії, Африці та пустелі Арізони при температурі до 50°C. Ці випробування також дозволили отримати детальну інформацію про теплову поведінку нової плагін-гібридної трансмісії.
Додаткові напрямки: оцінка буксирування та заряджання
На високогірній дорозі Гросглокнер в австрійських Альпах абсолютно нові Superb і Kodiaq успішно довели, що можуть буксирувати напівпричепи. Ці випробування на гірській дорозі з ухилом до 13% дозволили отримати цінну інформацію про ефективність гальм і терморегуляцію. Оскільки обидві серії моделей будуть також доступні у Європі у версії PHEV із запасом ходу на електротязі понад 100 км, Škoda взяла на себе ініціативу також оцінити різні варіанти зарядки та інфраструктуру.
Успішно завершивши інтенсивну програму випробувань, обидві серії моделей готові до світових прем'єр, які відбудуться найближчими тижнями. Нові покоління автомобілів завершують широкий асортимент продукції Škoda, що відповідає різноманітним уподобанням клієнтів по всьому світу.