Škoda Auto прискорює перехід до випуску електромобілів
Škoda Auto прискорює розробку електромобілів і до 2026 року розширить лінійку до шести моделей. Через чотири роки чеський бренд матиме широкий портфель електромобілів, пропонуючи відповідний транспортний засіб для кожного клієнта. На додаток до Škoda Enyaq та Enyaq Coupé, які будуть оновлені у 2025 році відповідно до нової мови дизайну Modern Solid, Škoda планує представити чотири нові повністю електричні автомобілі: "Small" як електричний позашляховик початкового рівня, "Compact", який офіційно називатиметься Elroq, універсал "Combi" та "Space" - серійну версію концепту Vision 7S. До 2027 року Škoda Auto інвестує 5,6 мільярда євро в розвиток електромобілів.
Škoda Auto продовжує прискорювати темпи розвитку електромобільності. Випустивши чотири абсолютно нових електромобіля та дві оновлені моделі сімейства Enyaq, чеський автовиробник планує до 2026 року розширити свій ряд електромобілів до шести моделей. До 2027 року Škoda Auto інвестує загалом 5,6 мільярда євро у виробництво електромобілів. Завдяки моделі "Small" у сегменті субкомпактних кросоверів, "Compact" з офіційною назвою Elroq у сегменті компактних SUV, просторому універсалу "Combi" та семимісному позашляховику "Space", Škoda значно розширить та урізноманітнить свій повністю електричний портфоліо. На етапі переходу до електромобільності моделі з сучасними та високоефективними двигунами внутрішнього згоряння та гібридними силовими установками, що підключаються до мережі, залишатимуться основою модельного ряду Škoda. З новими поколіннями Superb і Kodiaq, оновленими Octavia, Kamiq і Scala, а також новими повністю електричними моделями, Škoda незабаром запропонує найрізноманітніший портфель в своїй історії: поєднуючи найкраще з обох світів і пропонуючи клієнтам на різних ринках правильну Škoda на будь-який смак.
У 2024 році Škoda презентує наступний електромобіль з класу компактних кросоверів, який офіційно називатиметься Elroq. Він матиме довжину близько 4,50 метрів і з таким же поєднанням компактних розмірів і просторого, дуже практичного салону стане повністю електричним наступником Škoda Karoq. Він ще більше розширить модельний портфель чеського бренду в сегменті SUV.
Майбутня модель початкового рівня матиме робочу назву Small. Це буде субкомпактний автомобіль вартістю близько 25 000 євро, який зробить перехід на електромобілі доступним для клієнтів. Модель вироблятиметься на заводі Volkswagen Group в Іспанії і буде представлена у 2025 році. При довжині близько 4,20 метрів, він матиме таку ж місткість багажника, як і Scala.
У 2025 році моделі Enyaq та Enyaq Coupé отримають комплексне оновлення та перейдуть на новий дизайн Modern Solid, вперше продемонстрований на концепті Vision 7S. Моделі Enyaq iV стали першими автомобілями Škoda, побудованими на платформі модульної електрифікації Volkswagen Group (MEB), і тому з 2020 року (Enyaq Coupé з 2022 року) символізують нову еру електричної мобільності бренду.
"Combi " відіграватиме ключову роль серед чотирьох нових моделей. Ця модель довжиною приблизно 4,60 метра стане першим повністю електричним універсалом марки, що використовує сильні сторони цього особливо популярного і успішного кузова Škoda в епоху електромобілів. "Комбінований" універсал BEV буде представлений у 2026 році.
Найбільшим з майбутніх електромобілів Škoda буде "Space" - серійна версія концепту Vision 7S. Він матиме довжину близько 4,90 м і завершуватиме верхню частину портфоліо.
Удосконалені моделі з ДВЗ та PHEV
Автомобілі з сучасними та ефективними двигунами внутрішнього згоряння (ДВЗ) та гібридними силовими установками, що підключаються (PHEV), залишатимуться важливою основою модельного портфоліо компанії під час переходу до повністю електричної мобільності. Вони задовольняють потреби клієнтів, оскільки ринки переходять до електромобілів з різною швидкістю. Для Škoda в центрі уваги завжди перебувають вимоги клієнтів на всіх ринках. Тому в найближчі роки компанія запропонує широкий асортимент доступних моделей, які відповідають індивідуальним потребам клієнтів у мобільності - з електричною, традиційною або плагін-гібридною силовою установкою.